BLOGGER TEMPLATES AND Blogger Templates »

Sivut

maanantai 17. lokakuuta 2011

Going back to get away after everything has changed

Kukkuu taas pitkästä aikaa. En oo päässy kirjotteleen, koska majailen siskolla ja sen mokkula on paskana. Ens kuun alussa saatan ehkä jopa päästä omaan kämppään, jos kaikki menee putkeen.

Kaikkee on tapahtunu, oon saanu sakkoja, oon ollut onnellinen, oon nauranut, käynyt salilla pitkästä aikaa, ollut yötä Tampereella, oon ikävöinyt, käynyt yökävelyillä jne.
Ja nyt oon lomalla. Ikävöin kouluun, tylsistyttää kun ei oo hirveesti tekemistä. Huomenna luultavasti meen iskälle muutamaks päiväks. Eli pari päivää dataamista (y). Sit pitäis jossain vaiheessa päästä tatuoitavakskin.

Kokolailla menee oikeestaan hyvin. Toisinaan pelottaa että onko tää mun "vahvuus" vaan oikeesti heikkoutta, niinkun henkeä pidättelis ja jonain päivänä mä hajoan ja tajuan että kaikki on vaan ohi. En oo osannu surra kun on aina kuitenkin jonkun kanssa, eikä oo tarkemmin ajatellu koko asiaa. Hmm.

Nyt en toivo muuta kun että tää elämä lähtis tästä käyntiin, pystysin maksaan kaikki vuokrat, ruuat, sun muut mitä omassa kämpässä pitää maksaa.

0 kommenttia: