BLOGGER TEMPLATES AND Blogger Templates »

Sivut

tiistai 4. lokakuuta 2011

Henkinen ja fyysinen romahdus

Vitun terveys. Mun vastustuskyky on nollissa, oon kokoajan kipee. Tänään tuntu et romahtaisin täysin, mulla on silmätulehdus, koulussa oli järkyttävän kuumeinen olo, kurkku ja pää kipee, muutenkin heikko vointi. Lähin siis Nännin kanssa kesken päivän Treelle ostoksille. Mukaan sain mustan tuubihuivin, mustavalkoraidallisen paidan ja nahkanilkkurit. Purr.
 Ja henkinen taso. Pelkään että sorrun taas siihen paskaan, katoin itteäni sovituskopissa ja näin kaiken sen mitä en oo huomannut aikoihin, kaiken oksettavan ja likasen ja piilotetun pelon ja kauhun mun sisällä. Elämäntilanne on nyt muutenkin mitä on, kullan kanssa ollaan muuttamassa mutta saa nähä mitä siitäkin tulee. Mä en tiiä mitä edessä on, pelkkää hämärää ja mä oon niin sekaisin itteni ja kaiken kanssa. Kaikki on epäselvää, ihmiset antaa ymmärtää yhtä ja tekee toista, mua viedään suuntaan ja toiseen enkä mä tiedä missä olen. Ykskin ihminen, mitä mä sille oikein merkitsen, se on niin ristiriitanen että huhhuh. Tosin niin oon minäkin.

If I let you in, you'd just want out.
If I tell you the truth, you'd vie for a lie.
If I spilt my guts, it would make a mess we can't clean up.
If you follow me, you will only get lost.
If you try to get closer, we'll only lose touch.
Yes you already know too much, and you're not going anywhere.

0 kommenttia: