BLOGGER TEMPLATES AND Blogger Templates »

Sivut

maanantai 14. maaliskuuta 2011

But honestly, you make me strong

Piuh pauh oon nukkunu 2 tuntia koska kulta oli höspö eikä päästäny mua nukkumaan plus herätti liian aikasin :D ♥ Mua ärsyttää ihan tajuttomasti jos mut herätetään kesken unien mutta jälkeenpäin voi aatella vaan että miten ihanainen mussukka mulla on. Herättää just kun oon saanu unenpäästä kiinni ja kertoo rakastavansa ja mä vaan kiukuttelen kun en saa nukkua : (( Hmmmmh miten lutunen. Kohta meen takas sen luo ja pääsen sen viereen lämpöseen♥






Ugh oon tänään kyllä taas niin hyvinruokittu. Valvomisen takia tietty tekee hirveesti mieli syyä. Voiiiis vaikkapa tehä tällä viikolla joka päivä 2 tunnin lenkin, olis taas niin ihanat ilmat tulossa.
Diipadaaaaah. Eipä oikeen muuta kirjottamista nyt. Haluun kevään kiitosnam.

0 kommenttia: