BLOGGER TEMPLATES AND Blogger Templates »

Sivut

sunnuntai 27. marraskuuta 2011

I used to drive you crazy, with good way, you said

Hyvää iltaa täältä sängyn syövereistä toivoo huonovointinen, 38-39 asteen kuumetta poteva pieni kalpea Ansku. Ärsyttäääää, haluisin kouluun huomenna ja ylihuomenna jne, mutta koska olen ihana ja aina kun oon kuumeessa, se kestää n. viikon. Eli perjantaita ootellessa.
Torstai olis sit valittu muuttopäivälle! Eilen kävin pakkailemassa muuttokamoja iskällä, sieltä ei 3 tunnin aikana kertyny kun vajaa 2 laatikollista tarpeellista tavaraa. Vastineeks tulikin sitten 5 jätesäkillistä roskiin heitettävää! Mitenniin mulla on ollu aivan helvetisti turhaa roinaa laatikoissa.. No, pääsee niistä ainakin eroon. Ja miten haluisin jo sisustaaaaan, tosin mun pienellä budjetilla hirveesti voi sijottaa mihinkään, IKEA vois olla kiva juttu kyllä nyt. Suunnittelin vähän niinkun ruskee/valkonen teemaa, sitte sinne tänne vaaleenpunasia yksityiskohtia 8) Se olis söpööö.
Palatakseni tohon mun sairasteluun, oon nähny kyllä mielenkiintosia unia, niistä sentään on jotain iloa ollu:D Tosin oon sitten eräästä nähny kans unia, mikä ei sitten ookkaan ehkä niin kiva. Pistää vaan olon sekavammaks. Äh. Yh. Pyh. Ei pitäis ajatella koko asiaa mutta minkäs teet..

You used to fill my days with your light
Where is it now, 'cause all we do is fight

0 kommenttia: