BLOGGER TEMPLATES AND Blogger Templates »

Sivut

sunnuntai 20. marraskuuta 2011

You got me dreaming like a fool

Voi keksispä joku jo aikakoneen. Haluisin elää tän syksyn uudelleen. Ainakin osan päivistä. Mä tiedän että tää on ohi kohta, mä näin sen sun silmistä. Et sä katso mua enää takaisin kuten joskus. Mutta no, mä tiesin alusta asti että se tapahtuu jossain vaiheessa, ei vielä mutta tiiän että kohta. Ja mä ymmärrän kyllä, mä tiesin ettei mua oo tehty sua varten, vaikka sä aluks väititkin niin. Silti mä toivoin että niin vois ollakkin.
Väsyttää, pää on tukossa ja muutenkin niin kipee olo. Tääkin päivä kuluu hitaasti, haluun nukkua tai jotain mikä sais ajan kulumaan nopeemmin.
Mutta huomenna mennään kattoomaan sitä Tampereen kämppää ja luultavasti tekeen vuokrasopimukset=) Ihan vitun mahtavaaaa. Mulla olis jo sisustusintoa ja en malttais oottaaaa. Mahollisesti jo ensviikolla muuttoa:)

0 kommenttia: