BLOGGER TEMPLATES AND Blogger Templates »

Sivut

torstai 24. marraskuuta 2011

Well, you treat me just a like another stranger

Eii, ei ei, en tiiä mikä sussa saa mut vittuuntumaan taas. Vasta viikonloppunahan mä nautin siitä miten silitit mua, yllätit mut hiipimällä mun taakse ja kietomalla kädet ympärille jne, jne, jne.. Ja nyt mua vituttaa. Miks, miks mä ikinä menin sekaantuun tällaseen, kun tiesin ettei tässäkään käy hyvin, ja että joudun näkeen sut melkein joka päivä vielä kuinka kauan.
Mä en kestä, mä mietin, sä kysyt päivän aikana ainakin viidesti mikä mua vaivaa, oonko surullinen, oonko kipee, mikä mua vaivaa, mieti nyt helvetti sitten. "Ei mulla mikään oo" sanon, enkä kato vahingossakaan sua silmiin. Mä haluaisin vaan huutaa, niin että sulta menee kuulo kokonaan, ja silti, mä haluan että sanoisit ne samat sanat niinkun syksyllä, toistaisin jokasen uudelleen ja uudelleen. Mä kaipaan sua.

0 kommenttia: