BLOGGER TEMPLATES AND Blogger Templates »

Sivut

perjantai 19. elokuuta 2011

And you're my obsession, I love you to the bones

Hyi hitto tätä kuvotusta ja ahdistusta.. Oon mässyttäny koko viikon, enkä ees käyny lenkillä paitsi toissapäivänä, ja sen kyllä huomaa.. Afvdfscvpdcvshcj en kestä itteeni enää. Söin tossa äskenkin vähän Pollyja fiksuna tyttönä. Haluun lenkille, mutta arvatkaa mitä? Ei pysty! Mulla on luultavasti keuhkoputkentulehdus, järkyttävä kurkkukipu, nuha, ja yskin kaikenlisäks verta. Haluun parantua tästä muttaa se tosiaan tarkottaa että heippa raitis ulkoilma. Toki voisin kävelyllä käydä muttei se oo sama.. Oon niin koukussa hölkkäämiseen (joo senhän huomaa kun ei oo käyny viikkoon lenkillä.. Johtunu nyt lähinnä siitä että en oo koulun jälkeen jaksanu/ehtiny).
 Kuukauen päästä on koulukuvaus, ja mä aattelin näköjään näyttää valaalta siinä. Pakko alottaa tosissaan, ainakin 3 kg saatava pois. Nyt pidän tästä hetkestä eteenpäin viikonloppupaaston, mullahan on hyvä syykin, kun ei ruoka maistu nyt kipeenä.
 Jos en ihan maanantaiks oo vielä tervehtyny, niin ei se mitään, meen koulun jälkeen Tampereelle ja siellä tulee käveltyä ainakin se pari tuntia. Sit alotan treenin, joka toinen päivä tunti nopeeta kävelyä ja hölkkää sen verran kun jaksan, joka toinen päivä palautumispäivä, 30min nopee kävelylenkki. Ja voisin alottaa taas jumppaamisenkin, 30min päivinä vatsat, selät, kyljet ja reidet/peppu.
Kuulostan hullulta, sairaalta, siltä etten oo nyt kunnossa mutten kestä itteeni! Mun itsetunto on paskana, mä nään joka päivä koulussa tyttöjä jotka on laihoja ja kauniita ja täydellisiä ja mä haluan olla sellainen.
Huuh mikä vuodatus.. No, mä rupeen viettään aamuani tässä juomalla paljon että masu pysyy täynnä ja yritän selvitä viikonlopusta.. Tsau.

0 kommenttia: