BLOGGER TEMPLATES AND Blogger Templates »

Sivut

maanantai 29. elokuuta 2011

Heiih. No, mun syömättömyys tyssäs taas. Olin menossa koulun jälkeen käymään iskällä, joten oottelin sitä kaupan pihalla. Sit yhtäkkiä alkaa ihan järkyttävä olo, pyörryttää, oksettaa, sattuu mahaan.. Katoin parhaaks mennä sisälle istuun ja oottaan. Ja siellä istuskellessa näkö kivasti sumeni vähän väliä, sain raahattua itteni autoon ja esitin normaalia. Söin sitten iskällä 3 leipää ja pari omenaa niin helpotti. No jaa, enpä oo ainakaan syöny paljoo enkä mitään paskaa että siinä mielessä oon tyytyväinen. Voisin alottaa 2468 huomenna. (Eli ekana päivänä 200kcal, toisena 400, 3. 600 ja 4. 800)

Itsetunto koki mukavan ''nousun'' tänään koulussa. Olin kävelemässä tauolta luokalle koulun toiseen päähän. Siinä matkalla on käytävä, jossa ootteli joku luokka (pelkkiä jätkiä) tunnin alkua. Ne on ihan hiljaa kun tuun siihen, sit kun oon pari metriä kävelly joku huutaa: "Hyi vittu, kattokaa minkä näkönen kotka". Ja kaikki nauraa ja kattoo mua. Mietin että voi vittu miten säälittävää, mutta kun pääsen ovesta pihalle tajuan että itken. Ja itken ja itken ja itken ja jalat tärisee ja sydän hakkaa enkä haluais mennä tunnille. Pysähyin toiseen suljettuun käytävään ennen meijän luokkaa istuun ja yritän pyyhkiä kyyneleitä.
Kerroin tosta yhelle meijän luokkalaiselle jätkälle, joka on ihan mahtava tyyppi ja se sano niin lohduttavasti mulle. "Älä ota tollasesta ittees.. sä et oo mikään kotka ja tiedät sen kyllä ittekkin. Seuraavan kerran jos joku sua haukkuu niin kysyt heti että mikä nimi ja luokka niin tiiät kyllä.." Heeh. Kullallekkin kerroin ja huomasin että sitä kyllä suututti tollanen, se oli lohduttavaa. Se kehotti seuraavan kerran sanoon takasin, ja mun pitäis kuullema kertoo opellekkin mutten tiiä uskallanko.. Jos se huutelija tajuaa että mä oon vasikoinu siittä niin arvatkaa saanko kuulla ihan vitusti tosta. No, kattoo huomenna mitä tekee.

Meille tulee perheenlisäystä<3 Kulta lähti hakeen just muurigekkoa, ja ite haen tässä joku päivä leopardigekon Tampereelta<3 Ennestään meillä on jo yks leo, Keijo 8 ) Se saa kavereita hihiii. Ihaniapihania pikku liskosia tuitui.

0 kommenttia: