BLOGGER TEMPLATES AND Blogger Templates »

Sivut

sunnuntai 28. elokuuta 2011

I want perfection

Huooh. Täällä edelleen kipeenä, liikkumiskyvyttömänä paskana. No, onneks oon jonkunverran tervehtyny, joten päätin että meen alkuviikosta salille.
Oon niin kadoksissa tässä, tuntuu että kaikki vaan vyöryy yli enkä voi millekkään mitään. Mut mun on pakko. En saa syödä tänään enää mitään, enkä huomennakaan. En saa, en yhtään mitään. Ei ihminen voi jumalauta olla niin heikko ettei päivää kestä olla syömättä. Mun on todistettava se itelleni, mun on pystyttävä. Mä kaipaan onnistumisentunnetta niin paljon.
Sain onneks pienen motivaation töytäisyn liikuntatunnilla, kun ope ilmotti että jakson lopussa on kuntotestit. Nyt mun on siis ''pakko'' ruveta tekeen lihaskuntoa. Kuntotestit palautti mieleen sen, miten pari vuotta sitten tein joka päivä ihan vitusti vatsalihaksia. Siinä syy miksen silllon ollut tällanen löllömaha. Joten tänään alotan ainakin vatsojen tekemisen. Ehkä se vähän edesauttaa jotain.
Ainiin ja mullahan alkaa taas tanssireenit keskiviikkona! Jatkan streettiä, ja alotan sen lisäks MTV:n. Oon niiiiiin innoissani. Haluun niin onnistua. Ja mähän onnistun tässä.

2 kommenttia:

LittleMonster kirjoitti...

MTV ????

Annamonni kirjoitti...

mtv = music video dancing

" rentoa street-tanssia yhdistettynä musiikkivideoiden uusimpiin tuuliin. Tanssi- ja harjoitussarjat ovat kunkin opettajan omia, mutta niihin on haettu vaikutteita musiikkivideoista. Musiikki vaihtelee tyypillisestä hip hop ja R&B musiikista aina dancehall reggaen pehmeisiin rytmeihin, unohtamatta MTV:n uusimpia hittejä"