BLOGGER TEMPLATES AND Blogger Templates »

Sivut

lauantai 6. elokuuta 2011

Self-hatred grows in me like cancer

Iltaa toivottaa mustikkapiirakasta pullotavan mahansa kanssa minä.
Tosiaan, kävin mustikassa, leivoin piirakan ja vedin sillä sit ähkyn. Sorruin kyllä tyhjentäänkin vähän ja  nyt aattelin sitten täyttää mahani cheese&pepper -sipsipussilla jonka kulta jätti mun seuraks. Mun päivä oli loistava ennen mustikkapiirakkaa, olin syöny vaan pienen annoksen mysliä paljolla marjoilla. Blaaaaaaaaaah voi angstangst ja viilsviils, oon idiootti ja angstinen teinipaska ja valitan vaikka ite tän itelleni aiheutan. Huoh.

Tosiaan, kulta lähti veljellensä pelaan, joten vietän illan rakkaan läppärini kanssa kattelen telkkaria.
Neloselta alkaa kohta Pan's labyrinth, aattelin sen kattella ja kattellaan sitten mitä tekee.
Käväsin tänään kylällä, piti mennä ensin pyörällä, mutta oho enpä mennykkään. En myöskään taas menny lenkille. Jokatapauksessa, tuli ostettua tavallinen harmaa t-paita, puuteri, poskipuna ja muita perustarpeita.
Sen jälkeen katteltiin taas kullan kans My name is Earlia ja oltu koneella. Muuta ihmeellistä en oo sitten tehny.
Hyvät illat kaikille~

3 kommenttia:

Bulimic kirjoitti...

Oot oikee mustikan mussuttaja :D

Annamonni kirjoitti...

:D mustikka on hyvääää.

Bulimic kirjoitti...

Jep, se on :D